onsdag 16 maj 2012

BÖRJAT PÅ NYA STRUMPOR "DRAGSPELSOCKAR"

Dessa strumpor fick jag mönstret av min underbara vän Maj-Britt genom min grupp på Fejan...sedan hade jag en liten dam här mitt Fadderbarn ja båda mina Fadderbarn här och Moa 7 år beställde rosa med glitter i, Julia 5 år beställde ljusgröna...så nu har jag fullt upp med deras socka...


Jag måste säga det var ett jätte kul mönster att sticka, och vad snyggt mönster blir jätte snyggt...

Rekommenderar detta verkligen...


jag kommer att sticka in hälen sist av allt tycker det är ett bra sätt att sticka häl på och snyggt blir det och sedan kan man ta upp det och sticka nytt då det slits..


Så bild kommer vänner....

Kram

4 kommentarer:

  1. Oj, vad jag blev nyfiken när jag såg att du lagt till dig som följare hos mig.
    Din grupp på Fejjan som du nämnde, är det Virkcafet eller är du med i nån annan grupp.. Såg att du även följer Annelie Elstorp som jag också är vän med på Fejjan..
    Det här med tvåändsstickning har jag läst en hel del om hos andra bloggare men jag är ingen stickerska direkt.. Virkningen smäller högre för mig..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
    Svar
    1. tjena tjejen jag blev så imponerade av era bloggar så jag ville följa dom och hoppas du blir det med min blogg kramizz

      Radera
  2. Ytterligare ett objekt jag gärna ser "live". Delar du med dig av mönstret?
    Kram Ann

    SvaraRadera
  3. Ann tar med mig på Tisdag kramizz

    SvaraRadera

skicka gärna en hälsning